Wydarzenie:

Zajęcia specjalistyczne zawodowe: Podstawy animacji komputerowej
Realizacja zajęć ma na celu uzyskanie i uzupełnienie przez uczniów/uczennice wiedzy i umiejętności zawodowych poszukiwanych przez pracodawców na rynku pracy pogłębienie, utrwalenie oraz sprawdzenie.
Zajęcia odbywają się w 6-osobowej grupie w wymiarze 60 godzin lekcyjnych- co tydzień w wymiarze 2 godzin oraz raz w miesiącu w sobotę w wymiarze 6 godzin.

Program zajęć obejmuje zagadnienia dotyczące:
  • Obsługi narzędzi programu Adobe After Effect’s
  • Przygotowania plików graficznych do procesu animacji
  • Cech formatów zapisu pliku wideo i zakres ich zastosowania
  • Budowania sceny 3D, odpowiednie wykorzystanie parametrów oświetlenia i pracę z kamerą 3D
Do realizacji programu wykorzystane zostaną nowoczesne pomoce dydaktyczne takie jak pakiet oprogramowania Adobe Creative Cloude, oprogramowanie do tworzenia i animacji obiektów 3d gwarantujące wysoką jakość kształcenia.

Zakładane efekty uczenia się, osiągnięte przez uczestnika zajęć:
  •     Wykonuje plik z animacją swojego imienia w programie After Effects
  •     Wykonanie pliku z projektem zawierającym kompozycje, warstwy, kształty i obiekty wraz z nadaniem im właściwych parametrów i transformacji
  •     Przygotowuje animację spadającej piłki gumowej wraz z odbiciem jej od powierzchni, uwzględniając zmiany prędkości, deformację kształtu i wpływ grawitacji
  •     Wykonuje projekt wielowarstwowej kompozycji obiektów o różnych kształtach regularnych i nieregularnych
  •     Wykonuje projekt wielowarstwowej kompozycji obiektów o różnych kształtach regularnych i nieregularnych
  •     Przygotowuje projekt dynamicznej animacji tekstu w interakcji z innymi obiektami
  •     Wykonuje projekt zawierającego złożenie kilku animowanych warstw, wykorzystującego rewersje animacji i remaping klatkarzu filmu
  •     Wykonuje projekt animowanej stopki do zastosowania w social mediach
  •     Wykonuje projekt animowanego przejścia między klipami lub slajdami prezentacji
  •     Przygotowuje projekt wizualizacji aplikacji mobilnej
  •     Przygotowuje projekt animowanej sekwencji z wykorzystaniem logotypu w postaci wektorowej
  •     Przygotowuje projekt animacji ruchu obiektów wektorowych
  •     Przygotowuje projekt animacji ruchu obiektów wektorowych
  •     Przygotowuje projekt wideomanipulacji w oparciu o sekwencje typu „green scene”
  •     Przygotowuje projekt animacji z użyciem scenerii i elementów warstw 3D
  •     Przygotowuje animowany plik Gif z zachowanie przeźroczystości tła

Dodane: 2023-04-12, przez: Wojciech Bagiński

Informacja dotycząca plików cookies:
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.